maandag 28 januari 2008

De laatste bezetter ...

Vlaamse vrienden,

Het schijnt een oude grap in de Vlaamse Beweging te zijn, maar ik kende hem in ieder geval nog niet. Wie iets zoekt op Google kan onderaan twee opties kiezen: "Google Zoeken" of "Ik doe een gok". Dat laatste brengt je naar de pagina die als eerste is gevonden door de index-service van Google.

Doe de test. Tik "De laatste bezetter" in het zoekvak en klik op "Ik doe een gok".
Verassend waar je uitkomt. En toch weer niet.

Beste groeten,

Smithson.

PS: Op de tekst over Brussel lopen heel wat reacties binnen, zowel hier (eerder kort) dan via het contactadres (soms behóórlijk lang). Nadat ik donderdag mijn laatste examen afgelegd heb, kruip ik in mijn pen voor een verduidelijkend antwoord op alle vragen. Nog even geduld dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten